פרגולות אלומיניום

ויטבסקי
מערכות ופתרונות הצללה מתקדמים בהתאמה אישית

פרגולות אלומיניום נחשבות לפתרון הצללה איכותי ופופולארי בישראל. הן עמידות, קלות לתחזוקה וזמינות במגוון צבעים וסגנונות. ניתן להתקין פרגולת אלומיניום בבית פרטי, דירה בבניין מגורים ובבית עסק. הן נותנות פתרון נוח ללא צורך בתחזוקה, והחומר שהן עשויות ממנו חזק ועמיד בפני תנאי מזג האוויר המשתנים בארץ. פרגולות אלומיניום מספקות צל וסינון קרינת UV. הן פתרון פשוט עם חיסכון במקום אשר לא תופס מקום.

המוצרים שלנו
פרגולה לגינה
פרגולה לגינה היא פרגולה קבועה המספקת פתרון הצללה אלגנטי ונוח שניתן להתאים בכל תנאי שטח, עם או בלי חיבור למבנה קיים.
פרגולה תלויה
פרגולה תלויה היא פרגולה ללא עמודים. היא מאפשרת לנצל המרחב בצורה מרבית. מבלי להסתיר את הנוף.
פרגולה חשמלית
פרגולות חשמליות מצוידות במערכת חשמל המאפשרת שליטה על פתיחה וסגירה של חלקן העליון. פתרון מושלם לניצול מרבי של המרחב המוצל.
סגירת מרפסות
זכוכיות או זיפים, מספקות אפשרות סגירה ייחודית למרפסת או לכל חלל עצמאי מבלי לגרוע ממראה החלל או מכניסת אור טבעי.

פרגולה לגינה היא פרגולה קבועה הניתנת לתמיכה במבנה קיים או להקמה כיחידה עצמאית. כך תוכלו לחלק בעצמכם את השטח, חלק מוצל ומוגן וחלק לא. האלומיניום הוא חומר קל ועמיד בתנאי חוץ ותנאי מזג האוויר. בזכות ההתקנה המקצועית של ויטבסקי, הפרגולה תחזיק לשנים רבות של שימוש. פרגולות אלו עשויות מאלומיניום איכותי אשר ישמש אותכם בכל ימות השנה. הן מעוצבות כדי לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים, כולל גשם, רוח וחשיפת UV. עם הבנייה העמידה שלהן ותכונותיהן העמידות בפני מזג אוויר, פרגולות קבועות שומרות על חוזקן ואיכותן לאורך כל השנה ולטווח ארוך. 


ההבדל בין פרגולה קבועה לבין פרגולה תלויה היא צורת ההתקנה. פרגולה תלויה היא פתרון נוח ואסתטי יותר אשר ניתן לתמוך בעזרת מבנה קיים. פרגולות אלומיניום תלויות מספקות פתרון יצירתי למקסום החלל החיצוני על ידי ניצול מבנים קיימים כתמיכה. למרות העיצוב התלוי שלהן, פרגולות אלומיניום מתוכננות לחוזק מבני ויציבות רבה בכל תנאי מזג האוויר. הן דורשות תחזוקה מינימלית כדי לשמור על הנראות, לרוב מים וסבון יעשו את העבודה.

איך תשדרגו את המרפסת או הגינה שלכם עוד היום?

פתרונות הצללה

פתרונות הצללה מספקים לנו לא רק הגנה מפני השמש. אלא גם אפשרות ליצירת אווירה נעימה ואסתטית בחצר, במרפסת או בגינה. כאשר אנו בונים פרגולה בחצר או במרפסת, אנו יכולים ליהנות מחוץ לבית בכל עת. פרגולות מוסיפות לחלל החיצוני מראה אסתטי ומרשים. הן יכולות להיות קלאסיות ומסורתיות, או מודרניות ומרשימות, תלוי בסגנון העיצוב של הבית והעדפות שלכם. שילוב תאורה מובנית בפרגולת אלומיניום מאפשר שימוש גם בשעות הערב והלילה, ומשפר את האווירה והנוחות בשעות החשוכות. בכך, הן לא רק מספקות הצללה, אלא גם נותנות את האפשרות ליהנות מהחלל בכל שעות היום.

פרגולות אלומיניום
פתרונות הצללה

בחירת פרגולה מתאימה לסגנון הבית ולצרכים שלנו יכולה לשדרג באופן משמעותי את חוויית השהות בחוץ. וליצור את האווירה המושלמת שאותה אנו רוצים במרפסת שלנו. עוד יתרון של פרגולות הוא הקלות בתחזוקה. בניגוד למבנים אחרים שיכולים לדרוש תחזוקה מתמדת ותיקונים שוטפים. פרגולה מצריכה טיפול מינימלי ויכולה להחזיק שנים רבות בלי לגרום לבעיות. 

פרגולות הן פתרון מקסים ליצירת הצללה, נוחות ואסתטיקה בחצר או במרפסת. הן מספקות חוויה נעימה בחוץ, ומתאימות לכל סגנון עיצובי ולכל גודל של חלל. בחירה בפרגולה המתאימה תכניס אווירה של רוגע ונינוחות. פרגולות אלומיניום הן פתרון הצללה מושלם למרפסות, חצרות וגינות בזכות העמידות, התחזוקה הנמוכה, העיצוב המודרני והגמישות שהן מציעות. באמצעות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות ועיצובים חדשניים, ניתן ליצור מרחבים חיצוניים נוחים, יפים ופונקציונליים המתאימים לכל צורך וסגנון חיים.

אודות החברה

סשה ויטבסקי, מייסד החברה, מביא אתו 20 שנות ניסיון בתחום האלומיניום ופתרונות ההצללה.
עם אינספור פרויקטים מוצלחים ולקוחות מרוצים באמתחתו, הוא דואג להשקיע את מירב תשומת
הלב בכל פרויקט ופרויקט ונמצא במלוא הנוכחות בכל שלבי העבודה. החל מהמפגש הראשון,
השרטוט והצעת המחיר ועד הבאת הפרויקט לשלמות כולל כל שלבי העיצוב וההתקנה שבדרך.

פרגולה חשמלית
פרגולות חשמליות
הוסף טקסט מרחף כאן
פרויקטים בעבודה
0
שנות ניסיון
0 +
לקוחות מרוצים
0 +

חזון החברה

דייקנות

ירידה לפרטים הקטנים ביותר בכל הפעולות, מהתקשורת ושירות הלקוחות ועד לעיצוב והתקנת המוצרים.

אמינות

יושר והגינות לאורך כל הפרויקט, עמידה בלוחות זמנים ושימוש בחומרי הגלם הטובים והמתקדמים ביותר.

חדשנות

שאיפה מתמדת לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

בטיחות

שלומם ובריאותם של הלקוחות הנהנים ממוצרי החברה הם מעל הכל, כמו גם בטיחותם של העובדים והמתקינים בשטח.

שלבי הפרויקט ב'ויטבסקי'

פגישת היכרות וייעוץ
פגישת היכרות וייעוץ
נפגוש אתכם באזור המיועד לפרויקט ונפרוש בפניכם את האפשרויות והפתרונות הטובים ביותר
מדידות
מדידות
נגיע לשטח למדידות מדויקות וקפדניות שיהוו את הבסיס לפרויקט המשותף שלנו
תכנון, עיצוב והדמיה
תכנון, עיצוב והדמיה
ניקח את המטרות שלכם בשילוב עם עבודת ההכנה שעשינו בשטח וניצור עיצוב מדויק עבורכם בהדמיה ממוחשבת
ביצוע והתקנה
ביצוע והתקנה
נגיע אליכם עם החומרים והאלמנטים השונים ונקים את העיצוב הנבחר אחד לאחד ביעילות, זריזות ומקצועיות

שלבי פרויקט ב'ויטבסקי'

פגישת היכרות וייעוץ
נפגוש אתכם באזור המיועד לפרויקט ונפרוש בפניכם את האפשרויות והפתרונות הטובים ביותר
מדידות
נגיע לשטח למדידות מדויקות וקפדניות שיהוו את הבסיס לפרויקט המשותף שלנו
תכנון עיצוב והדמיה
ניקח את המטרות שלכם בשילוב עם עבודת ההכנה שעשינו בשטח וניצור עיצוב מדויק עבורכם בהדמיה ממוחשבת
ביצוע והתקנה
נגיע אליכם עם החומרים והאלמנטים השונים ונקים את העיצוב הנבחר אחד לאחד ביעילות, זריזות ומקצועיות

פרגולה למרפסת

פרגולה למרפסת מציעה פתרון פרקטי לשיפור החלל החיצוני בביתנו. בין אם יש לכם מרפסת בבניין רב קומות או חצר בבית פרטי. פרגולה יכולה לעזור להפיק את המרב מהשטח. אחד היתרונות המרכזיים הוא הצל וההגנה שהפרגולה מציעה. על ידי הגנה מאור השמש, הגשם והרוח ניתן ליהנות מהחלל החיצוני בכל רגע נתון. ניתן להתאים את הפרגולה בהתאם לצרכים ולמידות של כל מרפסת, כך שלא משנה איזה מרפסת יש לכם. 

בנוסף ליתרונות הפונקציונליים, פרגולה משפרת את החלל החיצוני עם אפשרויות עיצוב שונות. ניתן לבחור בסגנון הפרגולה המתאימה ביותר לעיצוב המרפסת ולשפר את האווירה בתוספת אורות, וילונות וצמחים. היא יכולה לספק גם תחושה של פרטיות ולבודד את המרפסת מהסביבה החיצונית. ניתן ליצור חלל יוצא דופן בעזרת פרגולות אלומיניום, להוסיף אביזרים, נוי ועוד מגוון פריטים לשיפור נראות המרפסת. 

הפרגולה היא לא רק פתרון עיצובי, אלא גם פתרון פונקציונלי. היא משמשת ליצירת צל וכך מאפשרת לנו ליהנות מחוץ לבית גם בימי הקיץ החמים ביותר. בנוסף, הפרגולה מוסיפה לחלל חיצוני מראה אסתטי ומעוצב, המשדר אווירה של רוגע. למעשה, פרגולות אלומיניום נחשבות לאחת האפשרויות המובילות בעולם העיצוב החיצוני. הן מצוידות ביכולת להתאים את עצמן לכל סגנון ולכל גודל של חצר או מרפסת, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית ביותר בקרב בעלי בתים ומעצבים. עיצוב הפרגולה משתלב באופן יפה עם הסביבה החיצונית. היא יכולה להיות עם קווים נקיים ופשוטים או עם פרטים מעוצבים ומודרניים. תלוי בטעם האישי ובסגנון הבית.

פרגולה למרפסת
פרגולה לגינה עם בריכה

פרגולת אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן אחד מהפתרונות המובילים להצללה בסטייל. שילוב של האסתטיקה הטבעית של העץ עם העמידות והקלות בתחזוקה של האלומיניום. הן נראות כמו עץ אמיתי, אך מציעות את יתרונות האלומיניום העמידים והקלים במשקל. עם התפתחות הטכנולוגיה, נוצרו טכניקות המאפשרות ליצור פרגולות אלומיניום שמדמות בצורה מדויקת את המראה והמרקם של עץ אמיתי. אחד היתרונות המשמעותיים של פרגולות אלומיניום דמוי עץ הוא עמידותן לתנאי מזג האוויר. בעוד שפרגולות עץ אמיתי עלול להיהרס עם הזמן מכיוון והן מצריכות תחזוקה שוטפת. 

פרגולות אלומיניום דמוי עץ נשארות במצבן לאורך זמן רב מבלי לדרוש תחזוקה מתמדת או תיקונים באופן קבוע. השילוב בין המראה הטבעי לבין העמידות והקלות בתחזוקה הופך אותן לבחירה המועדפת לשימוש בחצר, בגינה או במרפסת. הן מספקות לנו לא רק הגנה מפני השמש ואווירה נעימה לשהייה בחוץ, אלא גם מראה אסתטי. פרגולות אלו זמינות במגוון רחב של צבעים וגוונים, מה שמאפשר לנו להתאים את הפרגולה לסגנון הרצוי.

עבודות שביצענו

גם הגינה או המרפסת שלכם יכולה להיראות ככה

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

יתרונות החברה

לוגו אחריות
עד 10 שנות אחריות
מיוצר בישראל
מיוצר כחול לבן
מתי מכון התקנים ישראל
תקנים ישראליים
ניסיון
20 שנות ניסיון
מעבר מהיר אל
לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם